Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Helgen i kort sammanfattning

Publicerad 2010-10-31 18:50:24 i Allmänt,

Ida provar sin matbordsstol

Den är fortfarande något stor, men snart så sitter hon där och äter gröt, puré och annat smarrigt.

Roine hjälpte Monica och Rune att bära ut den trasiga pannan.... heavy heavy tung gung enl. Roine


Roine har köpt ny bil;

nej det var INTE sant, tyvärr... den här bilen skulle vi dock kunna tänka oss ;-)

Lottie har blivit fodervärd åt en havremoppe vid namn Fabian


Många ville rida........... fast få fick, påstod att vi andra för för tunga i gumpen till Roberts förtret.

Viktor hade dock ej för många kilon så han fick ta sig en provtur, det var en stolt liten grabb därupppe på hästryggen tyckte jag mig se.

Rasmus nöjde sig med att klättra i träd, jag höll på att svimma när jag såg hur högt upp gossen var...

Ser ni honom?????????????

Igår var det ju knytkalas hos Anki och här är några bilder från den festen
 
  
  
Sånna här bilder får man när ena objektet står stilla och det andra har massor av dans i benen....

och här är den enda bilden från Kulturhuset som jag lyckades knäppa....

Det var så mörkt så det var ingen idé att fota tyckte jag....

Idag fyller mamma år och så här läcker mat bjöds det på där

Det var verkligen GÖRGÖTT!!!!!

Dagens prinsessbild


och slutligen, det är nog många som trott sig se LIEMANNEN idag med tanke på gårdagens STORA fest här i Vansbro.... Men tro mig; jag såg honom på riktigt och nedan finns beviset:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela