Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Heldag

Publicerad 2010-10-13 20:34:25 i Allmänt,

Idag har det rullat på från morgon till kväll, det har med andra ord varit en helt vanlig onsdag!! Fast med finbesök (Sara o Lovisa) och det var så trevligt så!!

Det där jag skrev om vikttävlingen: jag har dragit mig ur!!!!! Så tyvärr mina vänner, det blir inga rapporter om förlorade kilon trots allt. Jag känner att det blir lite väl stressigt med att tävla! Jag har ju faktiskt redan vunnit tävlingen mot kilona en gång (då jag gick ner de 35 kilon som krävdes för att få göra en provrörsbefruktning). Det går ju faktiskt att motionera och äta skapligt sunt iallafall, utan tävlingsmoment och 1 ½ timmes långa möten varje torsdag! Jag har ju klarat av det utan att delta i en tävling förut som sagt.

Imorgon blir det nog lite slipning och spackling och någon dag i helgen ska de nya tapeterna få komma upp i vardagsrummet, jag kan knappt bärga mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela