Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Föräldragruppsträff och ett första dopp i poolen

Publicerad 2010-10-19 22:16:26 i Allmänt,

13:45 idag fick jag av en slump se i min kalender att det var föräldragruppsträff kl. 14.15. Ida som sov (i vanlig ordning), fick ett abrupt uppvaknande i form av att ytterkläder skulle på (vilket hon inte gillar ens i vaket tillstånd). Vi hann i tid och efter lite nappflaskmat så tog sig Ida en liten powernap. Här är polarna i madrasspoolen

Observera att damerna (Lovisa och Ida) ligger i precis samma ställning!! De där två tjejerna kommer nog att hålla ihop som lång och lerhalm misstänker jag. De gör allt likadant och samtidigt!! I brunt ser ni Astor och han har också högern ute men lite mera rak i armen. Längst till vänster i färgglada byxor har vi lille Milton och sittandes har vi Idas första kärlen ;-) Kevin från Skålbyn! Ett trevligt gäng babysar vill jag säga. Lilla Axelina från Äppelbo sov sig igenom hela mötet så hon kom aldrig ner på madrassen.

I bilen hem såg Ida ganska så fundersam ut i sin nya basker, jag undrar vad hon tänkte på?!?!

Jag tror att hon tänkte att hon gärna ville åka till badhuset, så någon timme senare (några powernaps senare), så packade vi badväskan och drog till simhallen: Ida, mamma & pappa! Det blev en 8-10 minuter mysig badstund i mellanpoolen. Ida såg ganska nöjd men fundersam ut även där.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-10-19 22:37:21

Nog är de allt lustiga våra tjejer :)

Postat av: Anna J

Publicerad 2010-10-20 13:20:19

Guud vilken guldklimp du har Ann! =) Helt sjukt söt hon är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela