Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

VAD ÄR DET FÖR DAG IDAG??

Publicerad 2010-11-07 19:16:50 i Allmänt,

Jo det är Karins födelsedag, hurra hurra HURRA!!!!

Karin var den finaste unge jag någonsin hade sett när jag började 1:an, med sina jättelånga, brunsvarta flätor och sin blåa fina tröja!! Hon påminde om Junibackens lilla Madicken tyckte jag. Ha en bra dag Karin.... =)

Idag har vi firat Jossan som ännu inte har haft sin födelsedag men som är på G inom kort. Jossan fyller 11 år, fast jag har trott att Jossan har varit 11 år i säkert 2 år redan....


Alla Idas kusiner var på plats på kalaset, så hon passade på att visa upp att hon kan sitta själv =) Ida var inte så lite mallig, se bara vilket smile hon har på läpparna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela