Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

SÖTISARNA..........

Publicerad 2010-11-09 22:42:46 i Allmänt,

Föräldragruppsträffen idag gick så där...........Ida var inte på sitt bästa humör, kan bero på att hon inte fått all den skönhetssömn som hon brukar få ihop på en dag!! Det var nog liiiite svårt för övriga deltagare att höra vad de två "lekledarna" hade att säga, men så kan det vara i babygrupper. I babypoolen låg Ida bredvid sin "fästis" Kevin och hon spelade lite svårflirtad idag, se själva;

Ida kan konsten att IGNORERA!! Men innan träffen var slut hade de smyghållit varandra i hand flera gånger ;-) Såååå söta sååååååå!!

Lovisa sågs flita med Astor

eller var det kanske tvärt om?? Någon bra "stillbild" var dock svårt att få på de båda gofisarna =)

Tänk va´stora våra små babybarn har blivit, jag tror att alla nu är tre månader och litet till!! Astor som är äldst i gänget (över 4 månader) har fått smaka på både potatis och gröt och snart ska även Ida få prova på livets goda (urk för gröt men det talar vi tyst om....), jag måste bara komma ihåg att ladda filmkameran för att föreviga ögonblicken. (Hon har fått smaka ett uns av att fnyk av fruktpuré och det var en syn att minnas då ögonen blev som klot och ögonbrynen höjdes till hårfästet av förskräckelse)! Och apropå hårfäste så har Ida mjölkskorv som jag nu äntligen kommit till skott och behandlat med salvan vid namn BORAGO.... Det luktar hur illa som helst och halva peruken följde med när jag kammade håret sen, men skorvarna försvinner, så den fyller sitt syfte. Inatt är lillsessan insmord med just den salvan........ luktar tårta i sovrummet med andra ord!! Men det gör inget, för hon är go i allafall!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela