Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

MIX

Publicerad 2010-11-06 20:40:07 i Allmänt,

Så här såg det ut häromdagen då Ida hade besök av väninnan Lovisa (Sara åkte ner på byn och hämtade Julia när Lovisa ändå sov efter en promenix).

Jag bad en stilla bön att de inte skulle vakna under tiden Sara var ner på byn, men Herren var inte på min sida den dagen heller utan så fort Sara lämnade gården började Lovisa att vakna till liv. Det blev att ruska på vagnen och ett tu tre så vaknade lilla Ida också, så då fick vi köra stereo, men det gick bra det också. Vilket underbart liv jag har!! <3 <3 <3

Ida har fått en ny babybjörn att hänga i........ hon gillar inte att sitta i den med ansiktet mot mitt (kanske håller på kvävs där mellan boobisarna!?!?!), så då vände vi på steken och se bara så glad hon blev

JA, hon är glad.... ni ska se när hon är LEDSEN....

Ida satt så i babybjörn när vi var på Kupolen i fredags och hon stormtrivdes verkligen, iallafall ett tag, tills hon blev trött och fick lägga sig i vagnen igen (men det var inte alls lika kul för då såg hon inte alla andra shoppare).




Här ligger prinsessan i vagnen och på händerna har hon de härliga ullvantarna som hon fick i födelsepresent av Maria Stam.

Snipp snapp snut så var detta logginlägg nästan slut: fast sist men inte minst, här har ni ett middagstips
GRATÄNG á la ANN
Potatis i stavar
Julskinka i strimlor
Rödlök, hackad
Rotselleri
Morot i stavar
Fetaost
Grädde
Mjölk
Krydda och salt
ALLT EFTER BEHAG, in i ugnen tills den är färdig!!


Försvinnande gott enl. mig och Roine

P.s: gosse vad jag kommer att ha träningsvärk i vissa kroppsdelar i morgon....... lagom till boxningen,OM någon förbarmar sig och är barnvakt vill säga ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela