Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Med lite envishet och tålamod

Publicerad 2010-11-18 14:17:24 i Allmänt,

fick jag in lite bilder från igår iallafall...........
Här är födelsedagsbarnet "her self" Ailie Jennifer Hermansson


och här är Ailie med sin systerdotter IDA i de kläder som Ida fått av just Ailie:


Nedan ser Ni chokladtomten Viktor (han gillar o´boy den grabben, som ni kanske kan se)


Viktors storebrorsa Rasmus är en annan chokladtomte fast utan oboy!! Han är brun året runt och det kommer ifrån det sk "Tröskarblodet" som fler i vår släkt önskar att vi hade fått lite av!! =)


Flera mössor provades igår, här har Ida hattparad...






Ingen vild fest som ni kanske har räknat ut, men ett mycket trevligt och lyckat kalas!!
p.s försök att ignorera mitt minspel (jag försöker bara få Ida att flina på någon av bilderna med ett rätt kasst resultat)


Men som sagt jag har en ängels tålamod (ibland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela