Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

LITEN BLIR STOR.....

Publicerad 2010-11-26 08:13:33 i Allmänt,

Kolla in lillpluttan, nu är hon inte längre en baby (snyft), för nu är hon en stor flicka som kan lyfta upp huvudet då hon ligger på mage!! =)

Kan det vara nappen som hägrar?????

Nu har hon också provsuttit hoppgungan och fastän hon är något för liten så gillade hon den jättemycket. Hon fick tom till någon liten studsning!

Idag ska jag mjukstarta på jobbet och på fredag ska jag börja på allvar i 5 månader, sen blir det "IDA-DAGAR" igen, till februari 2012 har jag tänkt. Men p.g.a ovan nämnda grej så hade jag tänkt att upphöra med bloggningen på obestämd tid...... men jag vet inte om jag kan!?!? Det är ju lite beroendeframkallande.... Bloggen startades en gång i tiden för att jag skulle peppa mig själv i min kamp mot kilona för att ev. få genomföra en IVF-behandling, för att jag och Roine skulle kunna få en liten baby och nu är hon ju här!! Alltså: Mission complete!!!
 
Jag får fundera lite till...... =) Kommentarer som Lisa A:s (på facebook) gör det sååå mycket svårare att sluta ;-) Ha en bra fredag, nu ska jag slänga mig på hojen med dubbdäck och flåsa ner på byn (hoppas OM är ute och går, då ska jag åka så fort att han bara står och snurrar när jag har åkt förbi, mohaha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela