Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Från The big apple - till att sitta i knä

Publicerad 2010-11-15 17:45:22 i Allmänt,


Nu var det länge sedan jag längtade till New York men idag såg jag en bild från Broadway och det sög till i magen.... Times Squere, åh jag skulle nog gärna åka dit en gång till i livet, någon som vill hänka på?? =)

Ja varför inte en nyårsafton??? Håll med om att man lätt kan bli sugen när man ser bilden nedan (såtillvida man inte lider av agorafobi vill säga)


Inte lider jag av det iallafall........ Idag har vi inte haft mänsklig kontakt med en enda människa, egentligen. Tog en promenad runt byn/Saltvik/Dala men vi har ju inte direkt umgåtts med någon, jag och Ida. På kvällningen slog vi till på stort och Ida fick BADA!! Vi kammade sidbena och numer verkar håret vara såpass långt att det faktiskt låg kvar mot huvudet, snyft.... min bäbbe börjar bli stor!! Hon satt förresten i mitt knä utan stöd idag för första gången!!!!!!! MammAnn (cést moi) är SÅÅÅ STOLT ska ni veta!! Nä nu måste jag sluta skriva för nu tror jag att jag spricker!! =)

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2010-11-16 16:27:51

Komihåg vad du sa på mitt kalasQ

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela