Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

DIVERSE

Publicerad 2010-11-14 21:21:22 i Allmänt,


Jag har äntligen kunna tömt bilderna från min kamera!! Det har varit något tjall med datorn så att det inte har fungerat tidigare men nu idag bytte jag USB port och simsalabim!! De foton jag oftast lägger upp på bloggen är från min mobil för det är lättast och snabbast!

Att få en bra bild i badet var inte så enkelt för Ida var så nyfiken på allt som rörde sig överallt att hon hade svårt att vara still....

Söndagsbesök fick vi idag av gudmor Åsa B. Ida var inte blyg en sekund och vissa sa att det berodde på sällskapet men jag själv hoppas och önskar att blygheten försvann i natt ;-)

X antal timmar senare VET jag de fakto att blygheten INTE försvann..... stackars pluttan.... så det blev ingen boxning idag heller men det gör inget, huvudsaken pluttan har det bra!! <3
Se så glad Ida blev när hon fick vara med sin mamma =)

Vem vill gå på boxning när det finns en sådan gullis att umgås med!?!?

P.s är det någon mer som längtar efter julen?? Ida har anmält sig som tomtenisse och har provat kostymen idag... anställningsintervju ansågs överflödig! Ciao amigos

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-11-14 23:35:46

Vad var det jag sa =) hihi!! Min flicka det där haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela