Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Vansbro i regnet!!

Publicerad 2010-05-16 09:39:06 i Allmänt,

Idag trodde vi att jag, Roine och Jossan skulle ta en tur till Torsby men som ni alla vet så blir det sällan som man har tänkt sig. Vi blev kvar i lilla Vanå vi.

I eftermiddag försökte jag och Roine gå runt Dalasågen vilket inte är en särskilt lång promenad men vi fick nöja oss med att gå runt halva sen var mina fötter som på en elefant, magen höll på att explodera och vissa andra ställen ska vi inte ens nämna. Tempot: tja, hade det varit mer sniglar ute hade vi kunnat haft kapptävling!!

Vad annars har hänt idag? Ja vi bjöd in oss själva på lunch hemma hos morsan. Jag har tvättat en maskin med lortkläder och hängt det, städat av lite i köket och vardagsrummet och träffat två av Roines arbetskamrater som vi bjöd på kaffe och wienerbröd, thats it!

Nu stundar en härlig fot/benmassage få se om svullnaden lägger sig något (*Roine har lovat att massera lite iallafall) sen blir det nog höghöjdsläge för de båda spirorna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela