Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Sunday

Publicerad 2010-05-23 19:04:04 i Allmänt,

Den här söndagen såg ut att bli en regnig och tråkig dag, men nu på kvällningen kom solen åter till oss!

Synd bara att gräsmattan är blöt annars hade jag ju kunnat köra ett varv med klipparen ;) Får ta det en annan dag....

Dagen har bestått av att tvätta och duscha, inte här hemma utan hos mamma eftersom vårt vatten tenderar att sluta rinna så fort vi vrider på kranen!!!!! Nu får rörmokaren komma och göra ett ryck igen, tur vi håller Vansbros hantverkarkår i liv och rörelse!!

Jag och grannen tog en stilla promenad runt Dala, det höll dock på gå på tok redan innan vi svängde av mot Dala... kramper i magen men de gav sig skapligt lite längre fram, så vi tog oss runt i lungt tempo.

Eftermiddagen har jag tillbringat med några fd klasskamrater för planering av jubileumsfest! Jag kommer dock att dra mig i skymundan i den fortsatta planeringen och överlåta till övriga i festkommiten att genomföra själva festen, för jag ska ju koncentrera mig på annat då. *Adressletande i många dagar får anses vara mitt strå till stacken!!

Nu ska jag softa lite i tv soffan (om Roine släpper tv kontrollen så det blir något annat än Discovery vill säga).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela