Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Snö, kallt och sol

Publicerad 2010-05-05 18:56:33 i Allmänt,

Vad är det för väder egentligen? Jag vet bara det att det är eldningsväder, bara 18 grader inne brrrr.

Idag är det Lotties födelsedag, typ 25 eller nått, fyller hon =)
GRATTIS LOTTIE!!!


Jag skulle bara åka hem och vila lite innan jag skulle bege mig dit och somnade i soffan och vaknade NU!! Klockan är snart sju....... på kvällen!! Hur ska jag kunna somna ikväll?? Tips någon??

Nåväl sömnen är väl inget problem direkt kan ju sova hur länge som helst, ett problem är dock att jag snabbt blir pinknödig vilket resulterar i ........... mardrömmar!! Det är inte roligt alls, har hänt varenda natt nu på slutet. En annan sak jag har drömt är att det blir en liten flicka och jag brukar drömma sanndrömmar, så nu är det mer spännande än tidigare!!





Kommentarer

Postat av: Lottie

Publicerad 2010-05-05 19:03:52

Tack så mycket för frysbox och mat. kom imorgon finns fika kvar.

Postat av: manna

Publicerad 2010-05-07 15:38:47

Du -Jag behöver inte drömma för att räkna ut att det blir en flicka.Det syns låååång väg...haha ....Det blir en Adela,eller Titti Adela,eller ????vill ni ha fler namnförslag eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela