Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

På sin vakt

Publicerad 2010-05-14 17:59:52 i Allmänt,

Roine har idag suttit och vakat när tvättmaskinen arbetat, ifall det skulle bli en till översvämning. Det gick så där, för lite vatten kom det upp på golvet men det var inte som i förrgår då det blev sjö.


Se så hängiven (ertappad) han ser ut.... (kanske beror på att han äter en GB sandwich så här strax före maten!?!?!?). Röran där inne beror på översvämningen, bara så ni vet ;)


För övrigt så är Jossan här och blir nog kvar ett par dygn skulle jag gissa på. Vi har gjort hemmagjord (halvfusk) pizza som var supergod tyckte vi alla tre (fyra för Junior klagade inte heller). Nu blir det nog lite softning framför tvn om Roine och Jossan inte har andra planer vill säga.

Förresten så har vi investerat i en barnvagn:

Står där bredvid vågen i hallen och väntar och väntar och väntar och..........
Okej, okej jag VET att jag visat den förut men jag är ju så mallig!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela