Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

NYFÖRVÄRV......

Publicerad 2010-05-10 21:31:53 i Allmänt,

Det blev en barnvagn och en bilbarnstol!! Jag är sjukt nöjd också. Först tänkte jag köpa ny barnvagn men vad f.n kändes i dagsläget som onödiga pengar och när jag hittade denna fina och fräscha babyracer så slog vi till!!  

En svart med reflex som matchar köket: kan det bli bättre??

På väg hem från Grääängesberg så åkte vi via Ludvika och där blev det en liiiiiiiten snabb vända in på Dollarstore och så klart: Donken för lite käk. Därefter stannade vi vid rastplatsen i Ludvika så pojkarna fick åka lite gunga...

Ja pojkarna och pojkarna, den där personen i rött: det är TINA det!!.....

På parkeringsplatsen tror jag de hade sprängt en bil tidigare. Ja det är som jag alltid har sagt: Ludvika är rena high Chaparall!!


Vid macken på väg hem fick vi se att inte ens poliser klarar sig undan från att tanka:

* Vi gissade hej vilt kring vad poppo hade i släpkärran. Tina gissade på en mobil fartkamera och jag på smuggelgods och vi svävar fortfarande i ovisshet...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela