Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Nedräkning de lux

Publicerad 2010-05-25 19:03:06 i Allmänt,

Dagarna flyr förbi, det händer elände och det händer roliga och bra saker! Med andra ord: det är livet som går....

Idag är det exakt två månader kvar till den beräknade Dagen!! Dagen då smärtan får sitt definitiva ansikte liksom lyckan!! <3

Papper från försäkringskassan har ramlat ner i min brevlåda och det är bara att börja gnugga knölarna så sågspånet yr nu för att lägga in om föräldraledighet!!??! En djungel tror jag minsann! Inte lätt att veta hur länge man vill/ska/bör/kan vara hemma så här i förväg heller.... Jag har iallafall sökt ledigt till och med sista augusti nästa år så sommaren är räddad, men vad vi tror och menar så ska Junior få vara hemma längre än så, året ut har vi pratat om!



När det ser ut som ovanför så ringer jag självklart hem Roine =) hahhahah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela