Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Jobba, ledig, jobba, ledig, ledig.

Publicerad 2010-05-14 07:12:52 i Allmänt,

Ja det blev en uppstyckad vecka, men det gör ingenting! Jobbade måndag - onsdag (gick fort som sjutton), ledig torsdag (gick ännu fortare), ska jobba idag och då är min blivande vikarie med så jag kommer ju att sitta med benen på skrivbordet och softa hela dagen *ahhhh*. Sen är det ju lördag och söndag; dvs ledig igen!

Jossan kommer att bo här i helgen för att undvika ett tredje världskrig med sina syskon säger hon. Ja hon får ju sova här ändå så klart och särskilt NU!! När vi har så mycket ved att ta reda på *asg* (Nejdå lilla Jossan vi ska nog få helgen att gå ändå tror jag).....

Men nu ska jag sätta i papiljotterna och sen åka ner och göra sista rycket innan helgen! (Hoppas att jag inte är tankspridd nog att låta papiljotterna sitta kvar i när jag åker ner till jobbet bara).



Det ser ut som om det regnar ute och då känner jag att jag lika gärna kan vara på jobbet idag!! *okej okej, jag håller på att övertala mig själv att dra fingrarna ur och ta mig iväg från denna varma boning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela