Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

JESUS KRISTUS, TACK SÅ MYCKET!

Publicerad 2010-05-12 18:55:41 i Allmänt,

Kristi flygardag, sing hallelulja!! Jag får en ledig dag och så jobb på fredag och så ledig igen......... så välbehövligt så!

Ett graviditetstecken som smygit sig på är kisseriet. En droppe hit, fem minuter senare trycker det på som sjutton och ut kommer tre droppar till! Har hört talas om att det kan bli så men inte upplevt det förrän nu. De andra på kontoret vill ju också låna toan ibland............... så de är nog också glada över den extra lediga dagen!!


Igår var det exakt en månad kvar att jobba för min del, går på semester den 11/6 och lämnar då skutan åt min vikarie ska bli supernice!! Supernajsigt att ha jättemage, inte kunna klämma sig in bakom ratten, kissa 2 gånger per minut, inte ha några kläder kvar som passar, inte orka shoppa, inte orka ligga i solen, inte vilja bada p.g.a baddräkten ser ut som en stringbody: jajamensan: looking forward to it!! Då är det nära sen........... 



Som sagt ledigheten i morgon sitter som en smäck. Mina planer för morgondagen: att göra så lite som möjligt, få se om jag lyckas med det!! Ciao amigos




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela