Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Hemmakväll

Publicerad 2010-05-11 21:05:28 i Allmänt,

Idag blev det lugn och ro hemma........... till en början.

Jag plockade med tvätt, renbäddade, fixade matlåda, lade i en ny tvätt, handlade lite och sen!!!!!!!!!!!!!!!!

Sjöslag inne i pannrummet där tvättmaskinen står!! Det var totalstopp i avloppet och det är från 1950-talet skulle jag gissa och inte särskilt genialt gjort!! Det är liksom nedsänkt flera decemeter och så ett hål in under som är smalt och litet och omöjligt att göra rent! Det blev lite propplösning som inte hjälper ett dugg. I morgon blir det starkare doningar och hjälper inte det så blir det väl bröderna Nilsson igen.

Tur att det händer saker så man slipper sitta sysslolös i soffan och tråka framför tvn i allafall! =)

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-05-11 22:00:38

Gud så tråkigt! Måste också ringa bröderna Nilsson...fan nu kom jag på att jag har glömt ringa folkets hus bara för det!!! Ska göra ett nytt försök i morgon. Grymt jobbigt att brottas med senilitet!

Kram

Postat av: Lottie

Publicerad 2010-05-11 23:08:59

Tycker att det är nån annans tur att ta alla missöden nu,för jag är då klar nu tror jag och ni har ju haft erat

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela