Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Grattis mamma

Publicerad 2010-05-16 21:34:40 i Allmänt,

Som jag tidigare har skrivit om här på bloggen så har vi faktiskt haft lite vinsttur i vår familj. Jag vann en Austin mini, mamma vann en harley davidson och Tina ett par slalomskidor................ Och nu har vi haft tur igen, (vi och vi, ni vet väl hur man säger när det går bra för Sverige i olika tävlingar då heter det vi och om det inte går bra så är det dom)... Iallafall morsan vann igen här om dagen!! Sååå: stort grattis morsan och tack för att du delade med dig!!

* Nu kommer knappen att sprängas ur brallorna på mig snart...............rap!

Kommentarer

Postat av: Ullis

Publicerad 2010-05-17 07:48:35

Blir en till knapp som sprängs...hade väl (o)turen att vinna en likadan =) Pappa likaså...

Postat av: Ann

Publicerad 2010-05-17 10:03:13

Jasså, det fanns alltså flera vinstlotter i tombolan!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela