Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

GISSA

Publicerad 2010-05-06 17:26:12 i Allmänt,

Roine har bestämt vad vi ska äta till middag ikväll, jag kan ge er några ledtrådar vad det är för rätt:

.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jajamensan det här är den fullständiga rätten!

Våffla utan mjölk är som kärlek utan kyssar!! =) (likaså makaroner utan ketchup kom jag på idag)...

_______________________________________________

Vad är det här då?

Lite klurigare än våffelfrågan kanske...........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Men det här är vad det är:

En pyjamas till Junior i storlket 56!! =) Nu får han/hon komma snart..........

Andra kläder jag införskaffat på Ritex i Vansbro åt babyn idag är följande;

3 långärmade bodys för 100:-
&
en "könsneutral" (=beige) dress till färden hem från BB


Men inget är som väntans tider så vi får nog hålla oss till tåls läääääääänge än innan kläderna kan provas på lilla grynet.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-05-06 17:48:25

Å vad jag längtar till bebis kommer =)!!

Postat av: cecilia

Publicerad 2010-05-08 22:40:37

vilken söt pyamas! Ja nu får bebben titta ut snart!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela