Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

FYND

Publicerad 2010-05-24 18:11:26 i Allmänt,

Ibland tror jag att hjärnan lägger av............ Närminnet är inte längre intakt, eller hur länge räcker närminnet och när är det historia och legitimt att glömmas bort?

Iallafall så köpte jag en tunika på Malungs marknad som var med omlottknytning, och den var lite tight skall tilläggas varför jag blev ganska besviken då min garderob har krymt väsentligt de sista månaderna. Men då jag såg omlottblusen på så fick jag en flashback! Jag har ju en sån här tunika sen jag var supersizebig!! AHA!!! Det finns kläder sedan jag vägde mycket mer än idag, och de är på vinden!!

Stackars Roine blev uppsänd på vinden och hämta ner en sopsäck full i kläder ala big big size!! Det var rena skatten att hitta just nu. Jag HAR ju kläder!!! Så nu skulle jag behöva tvätta bort lite unken vindsdoft så är kläderna perfekta!!

Tänka att något så hemskt som jättekläder kan göra mig så glad (för ni ska bara veta hur glad jag var när jag sorterade ur dom ur garderoben för 1-1½ år sedan). Men nu vet jag ju att jag inte kommer att behöva använda dom för alltid utan under en begränsad period, sen ska de nya fräscha, mindre kläderna fram igen!!!! =)

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-05-24 20:48:12

Å så härligt att gamla kläder kan kännas som nya!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela