Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Vad består Era liv av just nu?

Publicerad 2010-01-14 17:17:25 i Allmänt,

Mitt liv består av att bära ved, bära mer ved och ännu mer ved, och sen ELDA! Jobba, äta och skita också ja och så en skvätt sömn på det, lite surfande och en del tv tittande! Låter det spännande?? ;)

Det är väl okej, men jä..gt slött!! Igår skippades träningen av privata skäl, öhömm. Idag blir det att stå färdigt med mat tills Roine kommer hem, nybakad sockerkaka (i förrgår ja, men säg inget till honom) och huset i topptrim, eller nja rätt rörigt om jag ska vara ärlig men det är inte så lätt i ett kökskaos som vårt, men nu ser vi det berömda ljuset i tunneln.

Idag blev det faktiskt uppvärmda spagettisar och köttfärssås från igår, så jag är inte alls en sådan husmor som jag nyss lät det låta. Det har nog aldrig legat mig för, men visst kan jag slänga ihop lite mat, städa och baka men på mina villkor!

Idag är det torsdag igen, Vansbrobladet i brevlådan, Roine på väg hem och önskar semlor, snart fredag och helg! Underbart.

Idag fyller många jag känner år:
Pappa
Sanna Holm
Micke Thulin
Amanda Larsson
Mait Pollack
Anne-Maj Olsson
Anita Olsson
så jag säger Grattis till Er alla, Era föräldrar måste alla ha haft väldigt långsamt en viss dag i april......

* * * * *

Ni får ursäkta, jag tycker själv att jag är lite tråkig i mitt bloggande, jag har så dålig fantasi för tillfället. Det händer för lite nu när det är så askallt ute! Lyxfällan och födelsedagar, kan det vara nått att läsa om??

* * * * *
Jag lånade förra helgen hem Tinas spark, den är en vuxenspark!! Själv har jag en trasig barnspark och den är lite jobbig att åka på om man ska längre än ner för backen hos oss!!!!!! Tyvärr har jag bara åkt ner för backen på Tinas spark också, det gick så jävla fort och var så mycket grus att det höll på bli en rullning. Ska nog ta det lite easy och börja åka spark på plan mark. Det är dock verkligen sparkföre just nu så i helgen ska jag nog ta en längre tur om det är under -30 grader!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela