Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

SING HALLELULJA!!!!!!!!

Publicerad 2010-01-12 18:27:52 i Allmänt,

På tisdag är det dagen med stort D!! Då kommer bänkskivan!!!!!!!!!! Åh, jag har just diskat en megadisk inne i duschen, sittandes på knä med två baljor. Visst går det men tänk Er full höjd på diskbänken, modern diskho, rinnande vatten varmt OCH kallt!! diskställ att ställa disken i på ett strukturerat sätt. En fungerande spis OCH ugn!!

Ibland glömmer jag en liten detalj.... Kaklet och el-dragningen, tapeter, vägg- och golvlister och taket, vad ska vi göra med taket!?!? Men det är småsaker, nja förutom elen då kanske! Men ändå, det finns en ljusning. Nej, tacka vet jag moderna tider, moderna kök, platt tv och duntäcken!! ........ Jag tror jag håller på att få en uppenbarelse!!

Jag måste ner på jorden igen och diska klart inne i duschen! Ciao amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela