Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

På väg mot seger!!!!!!

Publicerad 2010-01-23 16:29:50 i Allmänt,

Nu sitter vi här och är lite nervösa inför kvällens bowlingturné, nja inte riktigt va! Men det är väl klart jag vill vinna!!

Roine han laddar på sitt eget lilla vis med en pilsner och nu en liten virre i mitt specialtillverkade glas!


Den första virren jag hällde upp åt Roine rann rakt igenom för han fick ett glas som inte var riktigt färdigt... Jag har ett helt gäng i frysen, få se om de hinner bli klara innan vi ska iväg, för då partyfolket i partybussen få sig en tuting. Jag har köpt Baja Päron, en ägglikör som smakar päronglass, det lät gott tyckte jag som inte ska ha något! Jag kör jag, tutelituttut!!

Nä nu drar det ihop sig, jag ska gå och se om övriga glas har "frusit" till!

Kommentarer

Postat av: Anna J

Publicerad 2010-01-23 21:58:39

Det där såg gott ut! <3

Gud va jag saknar er! Måste träffas snart!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela