Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Mora

Publicerad 2010-01-02 08:55:16 i Allmänt,

Jag och Wilmer (2,5 år) ska flanera på Morastan när A-C provar ut nya linser nu på förmiddagen. Jag och Wilmer känner inte varandra så väl så vi ska nog hålla oss i närheten av optikern!! =)

Sen har Wilmer beställt mat på............................. Ja så klart barnens favvoställe i världen: McDonalds. Jag tror att Roine är lika glad över det för han brukar alltid få hemleverans när jag varit på det hamburgerhaket!


Sen ska vi nog kolla på en och annan klädpalta när vi ändå är på ett place där de har affärer!! Ett utbud!!

Inatt har Tina varit på dans, det var Lars-Kristerz i Rättviksparken. För att göra en lång historia kort:
* Bilen sönder, ja igen!?! I Leksand på väg dit!
* 21.00 ringer Roine och önskar hämtning 02.00 i Rättvik (7 mil från Vansbro)
* Roine tackade ja, mot att jag skulle följa med som sällskap
* Ann har erfarenhet av att skjutsa 7 förfriskade damer efter en kväll på parken vet att det blir SENT!!
* Ann tackade nej till erbjudnadet
* 7 trallande damer fick ordna skjuts på annat sätt, vilket också löste sig tror vi
* Ann kunde pigg och utvilad åka till Mora med A-C som utlovat och få ut något av dagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela