Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Minns NI Super Mario Bros?

Publicerad 2010-01-17 19:18:11 i Allmänt,

Nintendo 64, sen Nintendo DS och nu Wii men samma härliga spel: Super Mario Bros. På önskan av min kära make köpte jag igår detta spel och idag fick vi igång det efter ganska mycket krångel! Behöver jag säga att mina tummar är ömma nu? Så himla kul.

Nya överraskningar, nygamla banor och man kan spela upp till 4 personer på samma gång. Idag spelade vi två stycken samtidigt och det var ganska hett stundtals. Det går att puffa, knuffa, bära och kasta saker på varandra och med varandra osv.

I morgon har Ailie bokat speldate med mig och så ska vi försöka hinna se vårt favvoprogram Trauma. Nej ni nu kom Roine ner fast han har lagt sig.... har inte klarat av en bana som han har försökt med över 2,5 timmar medans jag var på bio (Luftslottet som sprängdes: sååå himla bra). Så nu måste jag gå och hjälpa honom till en seger för jag ÄGER!!!!!!!!!!

1 MINUT SENARE: Min blotta närvaro gjorde att han klarade banan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela