Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Fredag kväll, helt utan planer

Publicerad 2010-01-08 18:20:44 i Allmänt,

Vad göra denna "vanliga" fredagkväll? Vilket tråkigt liv jag har, måste ni tänka nu. Fredag efter fredag och inga planer......... 

Jag har nu varit hemma i flera timmar, ätit falukorv och makaroner = festlig helgmiddag. Sen suttit vid datorn och bara segat! Den här datorn är ju ett fördärv, då det är så lätt att "fastna".



Ja Let´s dance är ju min plan för ikväll men herregud, binda upp sig för ett tv-program!! Nä, jag har ju inspelningsbar HD box! Tror jag ska ta en liten tur med bilen i kylan!! Det råder då ingen fara om att huset ska frysa för Roine har eldat duktigt idag, just nu ligger inomhustemperaturen på strax över 27 grader! Så vem fan lägger ut pengar på att åka till Thailand mm för att få värme, när ni kan ta Er till Långholen och få samma grader! Tyvärr saknar vi pool då då, inte ens ett litet badkar har vi. Men två blå baljor inne i duschen fast de använder vi till diskho/diskbalja så de är väl inte så fräscha att bada i heller =)
* Önskar mig dock ett sånt här om någon känner för att ge mig en fin present nån gång (läs: dyr)



Nej ni, gott folk, nu ska jag åka ut och våldgästa någon! Vem vet, det kanske är just hos dig som det ringer på dörren strax

Kommentarer

Postat av: Anna J

Publicerad 2010-01-08 22:20:46

Va ingen som plinga på hos mig ;(

Postat av: Ann

Publicerad 2010-01-09 12:46:23

Anna: du är ju en sån där partypingla, så jag kunde väl ALDRIG TRO att du var hemma en fredagskväll!! Kram på dig!

Postat av: Mona

Publicerad 2010-01-09 17:17:08

Jag väntade med kaffe, men det var ingen som kom :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela