Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Ännu en kall dag

Publicerad 2010-01-10 11:02:49 i Allmänt,

13 grader inne och sakta, sakta blir det varmare........ ja iallafall inne. Ute håller kylan envist i sig med -28 grader här i Långholen. Jag håller mig till klasslistorna och fortsätter klura på adresser till våra kära klasskamrater. Snart har jag fixat de flesta och idag har jag fått personnummer till resterande så via skatteverket ska vi nog ro detta i hamn.

Precis nu (nästan) håller jag på att rensa i mina foton eftersom datorn håller på att skära ihop av för mycket innehåll. Och då hittade jag denna "roliga" bild, där jag och morsan jämför ben!!

Det bör väl tilläggas att jag precis kommit hem från Turkiet då bilden togs... men ändå, det sommar!! Och knappt så att man ser vart strumpan slutar på morsans spira, hehe.

Men nu är jag nog nere i mammas blekhet, snyft. Om ni bara visste hur mycket jag skulle vilja åka utomlands, men nu är det andra prioriteringar som Roines p-bot (kostar mer än en Thailandsresa), resten av köket mm. Och vad f.n vi har det ju så härligt här med våra -28 -- -30 grader! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela