Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Vilken fantastisk dag!!

Publicerad 2010-02-14 19:06:40 i Allmänt,

Vilken härlig vinter vi har!! Och nu börjar det ju blandas med vårkänslor dessutom: great!! Takdropp, isdropp och näsdropp.

Vi har åkt pulka i dagarna två tänkte jag just skriva, men vid närmare eftertanke så åkte jag ingenting idag. Det såg för vågat ut, för branta backar med hopp i, är ju väldigt rädd om junior!!

Men Viktor och Rasmus är inte rädda alls........ de bara åker!! Tänk vad härligt, bara kasta sig utför och det hissnas i magen, wiiiie!


Det var kämpigt uppför............

Sen blev det en efterlängtad skotertur med Christer.


Tina hon vilade på sparken, och hittade ett hål på bästa brallorna!


Själv låg jag på den uppblåsta pulkan men liknar en valross (redan), så den bilden raderar jag, höhöhö...

På vägen hem såg det ut så här i bilen:

Behöver väl inte skriva att det var ganska fullt!!? Men det behöver det vara i Tinas bil för den saknar värme, förutom för stjärten, där brassade det på bra nog!

Väl hemma bjöd jag till och gjorde en liten ansträning vid matlagningen. Som ni alla vet så är du ju alla hjärtans dag! (Allt för att affärerna ska få sälja en extra liten chokladbit enl. min mening, men men). En liten biff som var hjärtformad blev det! Det är ju tanken som räknas!!!


Sen kollade jag ut genom köksfönstret och det var en rätt vacker OCH romatisk syn! (om ni bortser från skitbrunnarna vill säga). Solnedgång, vackra färger på himlen, snö!!
 

Ny vecka stundar och med det nya utmaningar, d.v.s jag undrar vilka nya bakslag som ska drabba oss med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela