Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Våren är på intågande!

Publicerad 2010-02-24 20:18:39 i Allmänt,

Idag har jag sett ett massivt takdropp i Vanå! Det bara rann utför stuprännan på Skolgatan, solen sken och den värmde faktiskt. Det var en fantastisk dag idag då jag nästan skulle kunna tänka mig att sitta på en sjö och angla/sola. Kolla bara så härligt det kunde ha varit



Men förhoppningsvis ska detta bli till sanning inom kort, vi brukar nämligen ha fisketävling med min pappa och familjen! Bör nog snart slå honom en signal och höra om vi inte ska slå till någon helg framöver. Han har sommarstuga på Malungsfinnmark och där är fiskarna stora f.n!

* * * * * * * *

Andra vårtecken som börjar efterlängtas är:








Åh, jag inte direkt gått och tyckt illa om snön och vintern, men när jag ser de där bilderna börjar jag så smått att längta mot vår och framför allt: SOMMAR!! Raggarbilar, doft av koskit och blommor!!

Men än är det vinter, vi får passa på att njuta av det så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela