Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Snart kan jag bara skratta åt eländet

Publicerad 2010-02-05 11:15:33 i Allmänt,

Elfirman kommer att ta på sig kostanden för den nya mattan. MEN........ det visade sig idag att den har utgått ur sortimentet och till 95% sannolikhet ej finns att få fram från något lager heller, mattläggarn lät förtvivlad när han la fram det. Han sa: jag måste säga det rakt ut, mattan finns inte längre att få tag på. Jag började småle, inte ett dugg förvånad heller. Att lägga ut pengar på en triss idag är nog ingen idé men jag blir lite nyfiken, kan vi ha tur i spel just nu???

Den nya kollektionen finns det inga prover på ännu, så nu får vi vänta.

Roine ringde upp muraren och frågade när han skulle komma. Ja den här veckan hade han då inte tid, men nästa!! Yea, right. Tror folk att vi tror på tomten också. Men det känns som om det inte är någon brådis, han får väl komma när han får tid, bara det blir före augusti!! Man får va´glad för det lilla.

Ja änt´bitter!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-05 15:02:21

Köp inga lotter. Det är nog bortkastade pengar:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela