Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

OS

Publicerad 2010-02-17 21:49:35 i Allmänt,

Alla tjötar om OS, så jag slog väl på tv:n på kanal 1 ikväll (i stor brist på annat att se på vill jag poängtera). Det kunde ju vara intressant att se Anja Pärsson åka och ev. ta medalj. Det var en låååååååång och utdragen väntan innan alla åkt före henne. Vissa svåra krascher var väl actionfyllda före, sen var det äntligen dax! Jag hade en magkänsla redan från början, det gick fort men lite obalanserat (konstig kommentar från en så ointresserad som jag) och i sista hoppet hände det jag känt i magen skulle hända....... hon ramlar! Därmed missade hon med största sannolikhet en OS medalj. Stackars Anja, det där måste kännas hur eländigt som helst. Vad är ett långdraget köksrenoveringsprojekt mot en missad OS medalj???? Snarlika skulle jag tro.

Nu får det vara färdigtittat på OS för den här gången, få se om 4:a år om jag offrar en timme eller två då med.


Bilder från Aftonbladet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela