Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Oh; what a day: Yea right it´s monday

Publicerad 2010-02-01 18:33:22 i Allmänt,

Ja, idag var det måndag med buller och brak. Ingen bra dag kanske ni förstår.... Men så är det, alla dagar är inte bra dagar.

Nu i eftermiddag har jag kopplat av hjärnan och spelat nintendo wii en hel timme, eller ja: snart en och en halv. Men nu får det vara nog!!! Det är så skönt att göra något intetsägande som inte kräver någon formulering, motivering eller ett beslut.

Idag kom INTE muraren, han skulle fundera på vilken dag i veckan det skulle passa!?! Ja varför är jag förvånad. Någon elektriker har inte heller hörts av, men det gör inte så mycket innan muraren har varit hit!!

Jag är iallafall helnöjd med köket so far!!!


Inget nytt har jag att berätta heller, det händer inte så mycket just nu.... så vi får väl se om det finns mer att blogga om i mörgo???

Kommentarer

Postat av: Ann H

Publicerad 2010-02-01 21:21:28

Ja, se hantverkare. Hur skulle det se ut om vi andra skötte våra jobb likadant. Tänk föräldrarnas min om jag skulle säga när de kom till dagis på morron: "Nja, vi får se om jag kan ta hand om ditt barn idag. Kan ni komma nästa vecka istället?"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela