Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Hejja Gunde

Publicerad 2010-02-10 16:09:31 i Allmänt,

Igår började nya tv serien: Vinterspelen i Åre 2010 med Gunde Svan som programledare. Det påminde starkt om det här programmet som Sofia Vistam hade för cirka ett halvår sen, Wipeout. Detta med störst anledning att Felix Herngren var kommentator och han är ju bara hur rolig som helst!! Han gjorde hela programmet Wipeout sevärt och även detta nya från Åre. Han är helskön, Gunde han är dalmas. 2:a programmet går ikväll kl. 20.00 om jag inte tar helt fel.


Igår åkte de på någon modern bob, slalom/utedass, curlingsko och bowlingpulkrace, så där halvkul... roligast var så klart Felix kommentarer och när de körde av med bobarna!! Jag kände att jag blev sugen på lite vinteraktivitet! Har inte åkt pulka, skidor, skoter eller nått på hela vintern! Bara deppat över kökeländet tror jag. Solen sken ju så härligt idag men vad hjälper det när man sitter instängd på ett kontor???

Nu ska jag börja fixa med käk, idag blir det fläskkotlett, kyftpotatis och rotfrukter, jag har ju ugn vet ni!! =)

Ikväll borde jag träna, överväger dock fortfarande! Ska iallafall ner till postlådan och soptunnan, börjar med det få se om jag går ut och ökar om någon timme, det gäller ju att inte förta sig heller, hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela