Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Fredag: äntligen!!

Publicerad 2010-02-05 18:31:13 i Allmänt,

Fredag, det låter ju så gött!! Ledig i två dagar!! Vad ska jag hitta på då?? Jo jag ska hämta ut ett paket på OK med två gardinstänger/hyllor och hoppas av hela mitt hjärta att de passar!! Sen ska jag lämna tillbax ett paket, motordelsmojängen som Roine skickade efter till 4:hjulingen igår kom idag, men det var ju fel förstås.... Men det är ju en baggis, vore mer konstigt om den skulle ha varit rätt och passat!! Nu kan jag bara skratta åt allt elände, det är ju bara småsaker, matereriella ting och värsta depresionen har släppt nu!!

Jag fick räkor av pappa och Gun-Britt så ett gäng ligger på upptining till ikväll!! Är så sugen på just räkor, titta bara så goda de små luringarna ser ut där de ligger, rosa och fina.



Blogginläggen har blivit lite färgade av allt elände som drabbat oss den sista tiden, det blir lätt så... Hela världens fokus på det negativa. Men det postivia är att jag iallafall tycker att det börjar bli rätt fint. Jag har tänkt att jag inte ska lägga ut någon bild förrän det är helt klart, men herregud.... vi hinner ju skrumpna allihopa innan dess så här får ni en liten förhandsglutt. Det som fattas är ju kaklet så det får ni fantisera ihop, det är ljusgrått och mittemellanstorlek.


Nya kökslampan är jag grymt nöjd med, här sitter det lila ljus i den men nu har jag köpt ljusgul-beiga som ska matcha tapeten bättre.


Så........... nu visar jag inget mer. Men ni vet ju att ni kommer att få se en helt ny korkmatta, förhoppningsvis inom kort. Problemet med mattan är att den nya kollektionen är så ny att mattläggarn inte har hunnit få visningsprover än och vet inte heller när han kommer att få dom, öh. That´s life folks!!

Nu ska jag skjutsa ner Tina på byn, det blir lite rajtantajtan hos Ann H har jag hört ryktas om, där räkor är inblandade!!! Adios amigos, tänk Er noga för när ni ska renovera hemma!! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela