Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Finfint vinterväder!!!

Publicerad 2010-02-13 18:00:10 i Allmänt,

Idag var det ju bara läge för en sak!!!! = Pulkrace!!

Jag, Roine, Jossan, Rasmus och Viktor packade en ryggsäck full med ätbart och drog till Skamhed för ett regelrätt pulkrace varvart med korvgrillning/smörgåsgrillning/varm choklad och kall saft samt apelsin!



Vi gjorde snöänglar.......


Vid ett av de första åken fick Viktor hela ansiktet fullt med snö.......... han tyckte inte det var kul men jag skrattade gott,,,,, ända tills jag var med om samma sak!! Det var INTE så jättenice.


Som avslutning hade vi lite grimastävling, här ser ni resultatet:

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-02-14 01:58:22

Du måste ju vara världens mest populära och bästa moster/ingifta moster!!!



Kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela