Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Dagens testet

Publicerad 2010-02-05 21:49:30 i Allmänt,

DAGENS VILL HA: Vill ha samma korkmatta som vi har, fast hel!
DAGENS KLÄDSEL: Svarta byxor och stickad tröja som gör mig rejält statisk.
DAGENS FRISYR: Vågigt hår
DAGENS LÅT: Put a lime in the coconut (den dom spelade i veckans House, lyssna nedan)
DAGENS PLANER: Få klart köket innan 2/8 helst
DAGENS SAKNAD: Marita H som jobbade i D-J hemtjänst och som begravdes idag
DAGENS DUMMASTE: Att firman i Stockholm skickade fel reservdel till fyrhjulingen
DAGENS MISSLYCKANDE: Att korkmattan utgått ur fucking sortitmentet
DAGENS DROG: ICAs goda päroncider
DAGENS KÖP: 2 gardinstångshyllor från Jotex (beställda tidigt i november)
DAGENS GODIS: Ostkrokar och räkor
DAGENS HUMÖR: Ni kan kontakta mig på stängda paviljongen på Säters hospital!! kockokockokocko
DAGENS CITAT: Jag ä int bitter
DAGENS ROLIGASTE: Att jag lyckades sparka igång internet på Gun-Britt och pappas dator



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela