Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Dagens ATT GÖRA LISTA

Publicerad 2010-02-06 08:49:55 i Allmänt,

Sätter upp punkterna utan inbördes ordning


* Äta!!! =)
* Köpa en Harry Boy (jaja jag vet, ingen tur just nu men jag vet aldrig)
* Sätta upp en gardinstångshylla i köket/gardiner så småning om
* Röja bort lite tapetklister, penslar, kablar mm
* Fixa en överraskning
* Rensa ur tre garderober för att få plats med annat
* Duscha
* Gå på tjejfest kl. 18.30
* Spela in melodifestivalen, så jag kan snabbspola igenom den i morgon



Jag tyckte att jag hade så mycket att göra tidigare men när jag spaltar upp det och vet att jag har hela dagen till förfogande så lät det inte så jättemycket ändå. Börjar med frukost och gardingrejen, fortsätter med att rensa bort lite klister mm och sen en tur mer på byn!! Jag lovar här med på heder och samvete att göra allt jag kan för att genomföra ALLT som står på listan idag!!! (jag har en benägenhet att göra listor och sen ignorera dem).


UPPDATERING KL. 16:20, Mycket mer blev inte gjort på listan, jag hamnade i Borlänge (igen). Mamma och co skulle dit och jag hade en tapetrulle att returnera så då lockade den resan mer än städning av garderober, typiskt mig jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela