Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Bänkskiva återvinns..... och nya bakverk skapas

Publicerad 2010-02-12 21:47:50 i Allmänt,

Idag gjorde jag en röjning i tvättstugan, och kom på att nu jäklars skulle bänkskivan på!! Ja den som IKEA skickade som var trasig alltså. För i pannrummet duger den finfint! =)

Men det var ju ett problem, den var lite lång. Jag sa till Roine att vi måste be Robert (vår snickarexpert) att såga av den nån dag, men Roine ville lösa det på sitt eget sätt.........






Lite brutalt och grovt kanske ni tänker nu???

* Nåväl, han fick inte igång motorsågen, thank you lord!! Utan jag tog en vanlig fogsvans eller vad sågen nu heter och slog till!! Voila, nu är det rätt längd och skivan är på plats!

* * * * * * * * * * * * * * * * * *

Sen när solen gått ner blev det bakdax, igen! Det är ju så roligt med ugn!!!!! Idag blev det Cupcakes, eller muffins som vi kallar dem här i Sverige! Blå, rosa/lila och bruna!!



Nu är pojkarna här och vill sova över. Vi har spelat Nintendo Wii, Viktor har kommit på att om han dör så kan han sitta och trycka på knapp 2 och det innebär att han sitter och TUTAR!! konstant!!! och han tycker att det är grymt kul, för han dör hela tiden!! Men nu är det solsidan, det måste ses. Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela