Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Äsch

Publicerad 2010-02-26 17:16:28 i Allmänt,

jag skriver lite ändå idag......... hinner allt jag vill göra ändå! Det är en fråga om att prioritera och planera!

Som en liten information till Er som int har hört det: Ni som har Dalarnas försäkringsbolag kan vänta på återbäring, det såg jag i morgontidningen idag (DD eller FK??). Det är cirka 140 mille som ska fördelas på oss trogna kunder!!



* Jag gissar på att mynten är mina.


* * * * * *

Några sista ord inför helgen, passa dig för att somna på en parkbänk! Men det är väl mjukt att ramla av den nu med tanke på all snö som tar emot det värsta i fallet....


*
Får känslan av att det kan gå så här efter att "man" druckit en hela marinella eller mer............. Vissa i sällskapet slog en riktig rova idag utan parkbänk och vem det var låter jag vara osagt, men denne person kommer att ha väldigt ont i armen några dagar framöver!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela