Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Äntligen lite bra på tv strax!!

Publicerad 2010-02-25 17:38:54 i Allmänt,

Sedan seriesäsongen tog slut innan jul har det ju varit värdelöst på tv, sen får ni OS diggare säga vad ni vill!! Men nu i mars händer det grejor..... förutom att vi äntligen ska få åka på nästa ultraljud (har ju varit på ett efter 3-4 veckor, men det fanns inte mycket att se då) så börjar äntligen följande program!!!! YEAY

Tisdag 2/3 kl. 21.00 Desperate housewifes (jaaaaaaaa)


Sista avsnittet slutade ju med att ett flygplan kraschade in i den lilla hemtrevliga och "lugna" förorten Wisteria Lane, mitt i julfirandet. Vem överlever och vem strök med?? Ryktet säger att minst två personer dog... Lynette Scavos var ju gravid med tvillingar och hur går det med graviditeten efter olyckan???


Onsdag 3/3 kl. 21.00 Grey´s anatomy (jooooooo)


Det sägs att Adison ska komma tillbaka och gästspela i första avsnittet iallafall... Det lär väl ska bli triangeldrama mellan Owen Hunt, Christina Yang och den där nya donnan Teddy, för det har jag sett på reklamsnutten för programmet. Izzie Stevens fick cancer var nära döden och sen försvann hon för att dyka upp igen, Alex Karev är hennes make och han är som han är, det vet ju alla som följt serien. Derek Shepherd eller McDreamy har sedan lååång tid ihop det med Meredith Grey och de har gift sig på låtsas vad jag förstår. Mark Sloan som har ihop det med Lexie Grey fick helt ovetandes hem en "dotter" som är med barn.. Callie Torres har gått från heterosexuell till bi- eller lesbisk och har fått ihop det med barnläkaren Arizona Robbins. Richard Webber som är chef för hela placet har alkoholproblem. En av de coolaste karaktärerna är ju Miranda Baily, hon är chefsmaterial som är rak och tydlig i det mesta.

Torsdag 4/3  kl. 21.00 Criminal minds (åhhhhhhhhhh)

Bäst i serien tycker jag killen till vänster är, han är superintelligent!! Och sen kommer väl Aron Hotch med slips i mitten, alfahannen som inte blinkar!!

Welcome back!


Det där är tv-program i Fru Bergströms smak!! En timmes tv per kväll, sen är det bara att krypa till kojs, kan det bli bättre!??? Fast Grey´s anatomy börjar bli lite urvattnat tycker jag..... men det går fortfarande att se på. CSI däremot har jag heltröttnat på, det går inte att göra hur många spinnoffs som helst och tro att tittarsiffrorna håller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela