Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Allså; Melodifestivalen?!

Publicerad 2010-02-14 11:25:23 i Allmänt,

Vad är det som händer, blir det sämre och sämre för varje år eller är det så att det har varit lika dåligt de senaste åren, sedan delfinalerna kom med i spelet??? Jag spela in och snabbspolar förbi alla tragiska och skitdåliga låtar, i o f s brukar de bli bättre ju mer man lyssnar på dem, men jag sitter inte och hör om låtarna för det!!!

Det var bara en låt jag hörde i sin helhet och det berodde inte på att den var superduperbra utan för att jag hade fullt sjå att se om två av dansarna var killar eller ej! Det var i Hanna Lindbladhs nummer, två mörkhåriga personer, alla hade lååång hästsvans.

Orsa spelmän vidare ?? !! == ?? !! Kommenterar inte vidare för det kommer att låta fult på en blogg till allmän beskådan...........

Erik som gick direkt till final; hans låt lät som en kopia av Womanizer till att börja med, eller vad tycker ni?

Andreas Johnsson; helt okej!

* * * * * * * * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela