Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Uppdateringar från mobilen....

Publicerad 2010-12-05 16:23:28 i Allmänt,

Har nu laddat över veckans bilder från mobilen till datorn, här kommer ett axplock...

Gillar ni liksom stureplans brats backåtslickade frisyrer?? Jag testade på lilla Ida vid ett svagt ögonblick (då hon var lagom trött och därför frivilligt gick med på att bli kammad).

Håret är lååååångt och tunt!! =)

LCHF maträtter jag ätit sedan jag startade för två dygn sedan....
  
och så två

Åhhhhhhhhh, jag kunde bara inte hålla mig!!! Men de var så små, så små =)

Här är Ida i den jättefina klänningen som hon fick av grannarna; Elisabeth Myrberg med familj


och så har vi varit till Anna Berglund på 20-årskalas

Vad fick hon i present då kanske ni undrar.... jo hon fick en

adventskalender, en TUGGUMMIKALENDER för att avslöja innehållet!! Anna har nog redan upptäckt det vid det här laget, ifall ni undrar om jag inte förstörde överraskningen nu. Ändock kan det komma att dyka upp överraskningar för henne ;-) Igår fick Anna två jättestora tuggummiägg (i storlek med vanliga hönsägg) och Annas kommentar var: "idag var det en riktig utmaning", vid frågan om hon hade fått träningsvärk i tuggmusklerna än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela