Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

SANKTA LUCIDA........

Publicerad 2010-12-13 21:13:23 i Allmänt,

Ida har nu genomlevt sitt livs första LUCIA-firande!! Givetvis var hon en Lucia och enl. hennes partiska mamma: världens sötaste också!! Först provade vi ut lite glitter (för att Idas slarviga morsa hade förlagt luciakronan tills det äntligen var dax).



Sen var det tid för hela munderingen att åka på.......

Ni ser väl hur roligt hon tyckte det var!! *För att inte tala om fadern ;-)

Så småningom hamnade "glorian" lite på sniskan.............


Idag har Ida hittat sina fötter och ojojoj vad hon utforskar dem. Dessutom är hon ju så vig att hon kan smaka på sina tår, hon är precis lika vig som sina föräldrar med andra ord: NOT!!!!!!!!! Dessutom har hon klarat av att vända på sig från mage till rygg (började igår lite blygsamt), shit vad det går fort, snart är det väl studentexamen är jag rädd för.... Go´natt!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-14 08:25:19

Haha studentexamen redan, ta det lugnt nu Ann, du ska genomlida hela den rebelliska tonåren först;)By the way: Håller med om att det var den sötaste lucian:)

Postat av: Anna J

Publicerad 2010-12-14 17:18:59

Va fin ni va =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela