Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

På banken för fanken

Publicerad 2010-12-21 16:27:49 i Allmänt,

Idag fick jag lov att besöka banken och där fanns även andra människor i likande ärenden och ni må tro att där hände mycket skoj.... En dam glömde sin krycka!?!?! Oklart hur mycket hon behövde den med tanke på att hon hann ända till affären innan hon tydligen saknade den. Sen fanns där en mycket eminent herre med en mycket söndertrasad jacka och jag tänkte: att han kan gå ut med så trasig jacka.... Sen såg jag på min egen där fickan har släppt och slutade tänka på andra så mycket!!

En annan dråplig episod var när jag skulle använda en av kommunens leasingbilar i tjänsten i fredags. Det var kallt och bilen var ISIG!! Jag svor ve och förbannelse över den som sist använt bilen och lämnat den utan att sätta i motorvärmaren, grrrrrrrrrrrr. Väl i bilen fick jag syn på föregående chaufförs namnteckning, där stod att läsa:
Ann Bergström.

Kommentarer

Postat av: Kristin

Publicerad 2010-12-22 08:53:42

Haha så där har jag gjort många gånger:P

Postat av: Helena

Publicerad 2010-12-22 12:10:35

ha ha så kan det gå :)...skällde du på henne då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela