Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Livet

Publicerad 2010-12-27 21:11:37 i Allmänt,

Denna dagen ett liv. Vad sjutton betyder det egentligen? Om den här dagen har varit ett liv så har den då innehållit det mesta vill jag mena. Jobb, fritid, idakärlek, intriger, glädje och sorg. Mycket på en och samma dag med andra ord. Men ingen sport, det hann jag inte med. Just nu ligger jag till sängs, och har jag gått och lagt mig så har jag gått och lagt mig.. Hehe Det där sista var en strof a la Meduza. Nu tror jag att jag blir deprimerad av vintern snart, jag behöver värme, sol, bad och en god paraplydrink NU! Och en till bil medans jag ändå drömmer mig bort. Jag har nu 85 arbetsdagar kvar innan jag ska vara mammaledig, men vem räknar? Maj med värme och lediga dagar med godaste ungen i världen, klart jag längtar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela