Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

DEN KÄRLEKEN......

Publicerad 2010-12-05 11:49:28 i Allmänt,

Kommer ni ihåg hur det är att vara nykär?? Att t.ex. äta frukost vid 11.30. Som småbarnsmamma efter ett 10 års långt förhållande åt jag idag lunch 11.30.......... ensam medans maken var ute och jagade. Tänk så det kan bli.

Appropå ingenting: jag ska baka CHOKLADBISKVIER idag!! Jag kom osökt att tänka på dem just i morse med tanke på den där sena frukosten (internt skämt med "någon" eftersom biskvierna är "någons" specialité).

Det är ett särskilt recept som inte liknar något annat och det ska vara MARABOU LJUS CHOKLAD ovanpå!!
Mmmmmmmmen jag ska givetvis inte äta någon eftersom jag just nu följer en diet, men till jul så ska det slinka ner ett par och det gäller ju att vara väl förberedd, eller hur!?


Visst ser dom goda ut?????? schlurp, att göra nu: snabbt frysa in allihopa!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela