Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

FACEBOOKEN som Roine säger......

Publicerad 2010-12-02 09:55:07 i Allmänt,

Det här med facebook är ju väldans poppis. Många är seriösa och en del är lite mer "coola" och tar det med en nya salt!! En sak är då säker: man kan hålla sig uppdaterad om vissa kompisars privatliv, och ibland till och med mer än vad jag skulle önska.....

En sak som jag upptäckte igår var denna speciella profilbild:
Erica Holm
Erica Holm du är GALEN!!!!!!!!

Den absolut häftigaste profilbild jag har sett var en kille som tagit ett kort på sig själv när han hoppar fallskärm, det ni!! Är ganska svårt att slå i coolhetsgrad iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela