Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

DESPERATE HOUSEMAN!!

Publicerad 2010-12-10 18:17:59 i Allmänt,

Nu har Roine officiellt varit hemmaman i en hel arbetsvecka!! Hur har det gått då, kanske ni undrar?? Ja det har gått RIKTIGT BRA se själva!


Dagens bak:
Saffransrulltårta med citroncurl
Kolakakor
Cocostoppa doppade i choklad
(vem bakade tror ni???)

Nu hjälper det inte att skriva LEVERBIFF på förpackningarna längre, han har snokat reda på biskvierna ändå... så nu får jag nog ta till Veronicas knep: gräva ner förpackningarna i snön =)

Era frågor om hur man "lurar" sig själv, för att inte äta upp kakorna, ujujuj, personligen kan jag bara säga: det finns inga enkla svar utan försök att stå emot kakmonstret som viskar på er axel: ÄT MIG, ÄT MIG!

Men nu gott folk ska jag åka ner och se Esteternas julshow, gud giv mig styrka.......... eller får man stärka sig med lite glögg tror ni???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela